۷ پاسخ

من دخترم ٢ هفته پيش در آورده من هفته ديگه مي خوام جشن بگيرم😅😅

من هنوز در نیاورد پختم دو هفته بعدش دیدم اولین دندون شو در آورد

من درد داشت پختم پخش کردم بعد چند روز دراومد

نه نیش که زد آش میپزن که راحت تر دربیاره

گیفت یا برچسب و بنر دندونی خواستی درخدمتم گلم🥰
آیدی روبیکا @shiny__kid

دخترم ۴تا دندون داره تازه میخوایم یکشنبه بپزیم😂

من هم نیش زد پختم

ربطی نداره عزیزم هرچی در اورد بپز

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی