قنداق چسبی برای خواب نوزاد بهتره یا سنتی

۴ پاسخ

الان کلا‌ قنداق گرمه‌

من سنتی می‌بندم روزی چند ساعت چون خیلی گرمه دیگه

قنداق مضخرفه بچه عصبی میشه علمی هم میگه پای بچه باید ازاد باشه بچه رو اذیت نکنید

جفتش ی کار میکن فقط کار کردن با چسبی راحت تر ک بچه خیلی سفت نباشه حس راحتی بیشتری کنه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی