بعد ختنه قنداق کنم؟از این قنداق چسبی ها دارم

۲ پاسخ

من کلا ۲ساعت قنداق کردم چند بار زیر شو خیس کرد منم مایبیبی زدم یدونه گازاستریل انداختم رو زخم مابیبی شو بستم

اونا فایده نداره، چون اصل اینه نتونه پاهاش رو تکون بده...

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی