۹ پاسخ

چسبی

من که قنداق پارچه ای گرفتم

چسبی فقد پاهاش با بند شل میبندم میخابه وگرنه نمیخابه

قنداق چسبی

من با پارچه برا دخت اولم موند الان برا این دخترمم استفاده میکنم خیلی خوبه راحت میخابه

من قنداق چسبی گرفتم. از لحاظ علمی میگن با قنداق چسبی بهتره و فرم پای بچه عوض نمیشه

من چسپی

پارچه بهتره

من با قنداق چسبی کردم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی