۵ پاسخ

خیلی خوبه و راحته حتما بگیر

قنداق چسبی خوبه.‌ زیاد می‌پرید یه مدتی قنداقش کردم کمتر شده.

قنداق چسبی گاهی اوقات خوبه

اره من چنبار قنداق کردم خوب بوده راحت خابیده زیاد میپرید از خاب ولی الان دیگه نمیپره

من چسبی داشتم برای اولی اصلا خوب نبود دستاش سریع میومدن بیرون برا دومی قنداق معمولی گرفتم

سوال های مرتبط