دختر من ۴۳و نیم بود گفت خوبه
مال پسر من تو4ماهگی 43بود😬
معمولا دور سر
ژنتیکیه مثلا ممکنه خانواده پدریش یا مادریشش سرشون بزرگه
دختر منم سرش کوچیکه مشکلی نیست عزیزم🤍🤭
حالا دختر من زیاده دارم روانی میشم
دختر من 5 ماه و نیمه هست 40 ونیمه الان خیلی کوچولوعه فکر کنم تا 7 ماه همین 42 شما بشه🥲 دکتر میگه مشکلی نداره
بستگی به تولدش داره خب
فک نکنم کوچیک باشه
پسر من 43,5 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.