من واقعیت این ماه اصلا رعایت نکردم کلی سردی خوردم همش ماست و دوغ بود کنار غذامون فست فودم خوردم نوشابه هم خوردم
ماساژ و دمنوش اینا هم نداشتم جز چندتا دارو که تو تاپیکم گفتم
بنظرم بیخیالی مهم ترینش بود
چون اصلا امید نداشتم این ماه بگیره ولی گرف کلی مسافرت اینا رفتم کلا ولش کردم .....
دوست من.تنبلی شدید داشت ۴سال ازین دکترب اون دکتربود یسال اخری رو کلا دمنوش بابونه بومادران گل محمدی میخورد رحم وتخمدانشو باروغن سیاهدونه ماساژمیداد حجامت انحام داد.بادکش رحم وتخمدان انجام داد....دوماه بعدش حامله شداخرتیر زایمانشع منم همه اینکارا کردم ومیکنم ولی دریغ از بارداری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.