کیا قراره بیمارستان هدایت تهران زایمان کنن؟

۳ پاسخ

من میخوام برم اونجا و طبیعی هم زایمان کنم.

من قراره زایمان سزارین انجام بدم ایشالله

من پرونده تشکیل دادم واسه طبیعی دیگه نمی‌دونم طبیعی بیارم یا سزارین ولی یک هفته پیش رفتم پرونده تشکیل دادم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی