شماهم وقتی ناراحتین وگریه میکنین تکون بچه رو حس نمیکنین؟

۹ پاسخ

اره دقیقا چون حال جنین به حال مادر بستگی داره

وای نه.واسه من خودشو سفت میکنه دلم درد میگیره

مال من برعکسه🙄

من تکوناش بیشترو محکم تر میشه به محض اینکه ناراحت میشم

نه .بیشتر وقتی غذامیخورم و درازمیکشم و دورم شلوغه و عمه هاش حرف میزنن تکون میخوره

منم وقتی دلپیچه دارم شکمم سفت میشه

انگار اونم ناراحتی مامانشو حس میکنه تکون نمیخوره

آره منم حوصله نداشتنی بچه خیلی کم تکون میخوره

اره. دقیقا

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی