از صبح همونجاست تازه سرکلاژم هستم ده بار گریه کردم از ترس 🥺
اره منم بعضی وقتا حس میکنم بچه رفته تو مثانم
منم همین.اکثرا سمت خط سزارینه.کم پیش میاد بیاد بالا.نمیدونم در این حد طبیعیه یانه
اره من یکی از بچه هام از همون اول پایین بود و تکون هاش ت واژه حس میکنم گاهی ام تیر میکشه،طبیعیه
بچه که پایین میزنه بریچه پاهاش پایینه واژن قلقلک میده
طبیعی نیست گلم یعنی بچه خیلی پایینه واینکه بهترین راه ماندن بچه باید استراحت کافی داشته باشید امیدوارم که هردو سلامت باشید
اره من حس میکنم البته بچه ام بریچه
اره عزیزم طبیعی من حتی اولین بار ترسیدم سنو هم رفتم دوبار تا الان اینجوری شدم الانم که کمر درد خیلی دارم
من تا الان حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.