سلام مامانای عزیز میگم شماهم حرکت بچه تو واژن حس میکنین ؟؟طییعیه آیا ؟؟

۹ پاسخ

از صبح همونجاست تازه سرکلاژم هستم ده بار گریه کردم از ترس 🥺

اره منم بعضی وقتا حس میکنم بچه رفته تو مثانم

منم همین.اکثرا سمت خط سزارینه.کم پیش میاد بیاد بالا.نمیدونم در این حد طبیعیه یانه

اره من یکی از بچه هام از همون اول پایین بود و تکون هاش ت واژه حس می‌کنم گاهی ام تیر میکشه،طبیعیه

بچه که پایین میزنه بریچه پاهاش پایینه واژن قلقلک میده

طبیعی نیست گلم یعنی بچه خیلی پایینه واینکه بهترین راه ماندن بچه باید استراحت کافی داشته باشید امیدوارم که هردو سلامت باشید

اره من حس میکنم البته بچه ام بریچه

اره عزیزم طبیعی من حتی اولین بار ترسیدم سنو هم رفتم دوبار تا الان اینجوری شدم الانم که کمر درد خیلی دارم

من تا الان حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته بیست‌وپنجم بارداری