خانوما هم هفته من تکون بچه رو حس میکنین ؟

۱۲ پاسخ

عزیزم اینجور موارد رو با بقیه چک کنی باعث میشه الکی استرس بگیری بافت بدن و شرایط هر کسی متفاوته یه سریا زود حس میکنن یه سریا هم دیرتر

یه کوچولو یه ضربه آروم حس میکنم

من هنوز چیزی حس نمیکنم فقط گاهی عین یه لرزش یا ویبره همین اونم نمیدونم بچه است یا نه

منم حس میکنم🥺

آره الان دوروزی هست حس میکنم

من متوجه میشم از ۱۳ هفته البته بارداری دومم هست

منکه اصلاچیزی متوجه نمیشم

من مثل ماهی گاهی خیلیییی کم

من از ۱۵ تا ۱۷ هفته نبض می‌فهمیدم از ۱۸ تا الآنم چرخیدن و تکون خوردناشو احساس میکنم انگار یه چیزی مثل باد تو شکم آدم می‌ره اینور و اینور

نه زوده ۲۳ به بعد اگه شکم اولی

من یک کوچولو مث ماهی لیز میخوره میفهمم

من ۸ هفته حس کردم لرزید 🥲
دیگه حسش نکردم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد