سلام.مامانای هم هفته ی من حرکت بچه رو حس میکنین؟

۷ پاسخ

من دو روزه صبحا دستمو میزارم رو شکمم حس میکنم 🥲😍

نه عزیزم من الان ۱۹ هفته و ۵ روزم هیچی حس نکردم چون جفت قدامی هست دکترم گفت احتمالا از هفته ۲۰ به بعد حس میکنی مثل اینکه به مدل جفت خیلی بستگی داره

من نه هنوز حتی یه ذره هم حسش نمیکنم

من نه هنوز

منم بعضی اوقات حسس میکنم یک روز دلش بخاد خوب خودشو نشون میده ۳ روز نشون نمیده 😂بازیش گرفته

از ۱۴هفته حس میکنم وقتی وول میخوره قشنگ میفهمم

سلام عزیزم آره قشنگ حرکت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری