۸ پاسخ

من هیچ حسی ندارم جفتم قدامیه

من حس ميكنم انگار حباب ميتركه نبض ميزنه يا يه چيزي كشيده ميشه رو پوستم

بااینکه جفتم خلفی هست هنوز حس نمی کنم

من حس نمیکنم اعصابم خورده

با این که بچه سوممه حس نمیکنم

چند بار ضربه حس کردم چند بارم انگار ی حبابی ترکیده،ولی بیشتر ی گوشه ای خودشو جمع میکنه سفت میشه،

من ک دائم تکون میخوره زیر نافم

من هنوز تکوناشو حس نمیکنم شما حس میکنید؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری