خانمای هم هفته حرکت بچه رو حس میکنین؟؟

۱۱ پاسخ

نه هیچ

نه 😢

خیر حس نمیکنم

منم نه

نه هنوز

نه والله 🥲🤣

نه هیچی

من تازه اونم فقط نبض حس میکنم 😑

اگه بچه اوله 20 هفته به بعد منتظر باش، الان همش توهمه😅

منم ن😕

من کم بیش پر پر کردن یا دل زدن مثل ضربان قلب

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری