خانمای هم هفته شما تکونای بچه و حس میکنین؟؟؟؟

۴ پاسخ

سلام منم حس نمیکنم

من حس نمیکنم. عجله ای هم ندارم اصلا استرس نداشته باش 🥰

اره فقط وقتايي كه به پهلو ميخوابم

آره حس میکنم

سوال های مرتبط