۱۵ پاسخ

منم هنوز نه 🥲

منکه هنوز حس نمیکنم

اره من شبا بیشتر حسش میکنم تکون های بچمو 😍😍♥️♥️😘😘

عزیزم هنوز اولشه بزار به آخراش برسی یه جوری تکون میخوره خودتم باهاش تکون میخوری 😂😍

اره عزیزم منم قشنگ حس میکنم حرکاتشو واضح

منم از ۱۶هفته ۴روز حسش میکنم

من دورو بود حس نمی‌کردم.ظهرسرکاراسترس گرفتم دوتا لیوان آب قندبهم دادن اظهر داره تکون میخوره

نه عزیزم شما جفتت چیه؟

اره من گاهی ولی بیشتر بعد غذا

الهی عزیزم
شما جفتتون قدامیه یا خلفی؟

گاهی کم

من از این هفته حس میکنم مث حرکت رودس سریعه حالت یه ارزش سریع هس زود تموم میشه ولی خیلی حس خوبیه

منم دوهفتست حس میکنم

آره منم حس خیلی خوبیه

من گاهی خیلی کم حس میکنم، برا شما زیاده؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری