۱۲ پاسخ

حسشم مثل نبض زدن بود

بله عزیزم

نه من الانم زیاد حرکتشو احساس نمیکنم فقط بعضی مواقع شبیه نبض یه چیزی حس میکنم

خیلی کم در حد اینکه مثل ماهی لیز بخوره

ارع یه‌چیزای حس مکنم

عه چه جالب منم18 و 7 فردا میشم 19 هفته

من از ۱۷ هفته ۴ روز حس کردم

اره بچه دوومه

من قشنگ حسش میکنم چون من سرکلاژ هستم بچه هم پایینه دیگه کامل حسش میکنم

چند هفته ای؟من الان 19 هفته ام و حس میکنم البته تقریبا یکماهه

من نه

اره من حس میکردم تو هفته ات بستگی ب جفتت داره چی باشه و شکم اول و دوم

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری