۸ پاسخ

من چند شب پیش حس کردم یه چیزی زیرشکمم تکون خورد و بعد بیشتر مثه نبض حس میکنم.یعنی همین حرکت نی نی هست که حس میکنم؟

چرا من که دوتا دارم پس هیچی حس نمیکنم😐

اصلا حس نمیکنم شکمم ندارم

من یه ذره احساس میکنم شکم هم یه کوچولو

منم بعضی روزا مث اینکه سر میخوره از ی طرف میره یکم اونورتر حس میکنم 😍

من در حد ترکیدن حباب حس میکنم فعلا 🥹🥰

منم حس میکنم گاهی روزا کم بعضی روزا زیاد

شکم که نه ولی تکون خیییلی کم حس میکنم گاهی

سوال های مرتبط