اومدم سونو وزن.....
دعا کنید همه چی خوب باشه

تصویر
۳ پاسخ

عه مگه ۳۲ ۳۳ هفته نمیرن

ان شالله که همه چیش خوب باشه
منم شنبه نوبت دارم

انشالا ک همه چیش خوبه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی