۹ پاسخ

ب من ی پیراهن دادن تا روی زانوم بود جلوش چندتا دکمه داشت برا شیردهی دو دست بود گلگلی خوشگل صورتی و زرد خوشم اومده بود ازش حالا ی بیمارستان دیگه دارم میرم نمیدونم چ جوری میدن

یه لباس ۸۰درصد پلاستیک جنس داغون که ادم پر عرق میشه رنگش ابی یا صورتی

بهش گان میگن
برای شهر ما برای زایشگاه و بخش زنان صورتی، میپوشی همونو، زایمان کردی با همون میری بخش تا زمان ترخیض تنت
البته اگر کثیف بشه عوض میکنن

ن لباس صورتی بود پشتش باز بود بند داشت
بعدشم یک لباس وشلوار کرم دادن جلوی سینه باز میشد برای شیردهی

از همون لباسای آبی و نازک ک تا تنت میکنی پاره میشه 🙁🙁

ی لباس جنس پلاستیکی مزخرف تنگ کوچیک اول ابی بعد صورتی میدن

هر بیمارستان فرق دارا

یه پیراهنه بلند که جلوی سینه از دو طرف بازه که راحت شیر بدی

مگ لباس میدن؟
خصوصی اینجا ک فکر نکنم بدن

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری