خانما بچم تب داره چیکار کنم انگار از دندونشه

۲ پاسخ

کف پاشو گلاب بزن پیاز بزار کف پاهاش وجوراب بپوش پاش
پیشونیشم گلاب بزن
هرچهار ساعت هم اگه تب بالایی داره قطره استامنوفن بده بهش بچه خودم برا دندونش که تب کرد این کارا جواب بودن

پاراکید بده ، پایین نیومد پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی