اره دختر منم همینه،اعصاب برام نمونده
بله ...روزی شاید پنج بار آخرم به گریه ختم میشه .. آخر سر منم از دستش خودمو میزنم 😭
اره پسرمن مدام بهونه و گریه و. جیغ اصلا اروم نیس مگه تو خواب باشه اونم پشه میزنه پا میشه گریه میکنه
کاش من هیچ وقت به دنیا نیامده بودم
بله نصف شب تو ساختمون
در بدترین سن بچمون هستیم بحران ۳ سالگی چنان درگیرمون کرده هر لحظمون شده گریه و جیغ
اره من اولا محل نمیدادم بعد با روانشناس مشاوره گرفتم گفت ببیک علت پشتش چیه سعی کن با حواس پرتی سری از اون حال درش بیاری من میزاشتم یه ساعت داد. بزنه تا خسته شه خودش گفت این کارو نکنم
سلیطه ست پسرمن
آره دقیقا🫤
قشقرش؟ابرومونو میبره انقد شلوغ میکنه انگار کتکش زدیم
بلههههه.منم میشینم جیغ میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.