من سیدرال میدادم دکتر گفت آهنش کمه الان آویفر میدم ارزونتر هم هست آهنشم بیشتره
من یه هفته پیش گرفتم ۴۰۰ روزی یه سی سی میدم
من برای باز اول گرفتم و فکر کنم ۴۰۰ و خورده ، دیگه نمیگیرم چون نمیصرفه ، چون باید ۱۵ میلی گرم بدیم یعنی دو قطره چکون کامل
همسرم از چندتا داروخونه پرسیده میگن شده ۸۸۰🙄🙄
من تقریبا ۵۰۰ گرفتم همین هفته
۴۸۰ تومن
با بیمه حساب نمیشه اصلا
من ۴۰۰ و خورده ای گرفتم
آهن که مکمله هیچ بیمه ای تحت پوشش نداره
با بیمه حساب نمیشه ولی چرا انقد گرون؟؟ اشتباه کرده حتماااا . من چن بار رفتم داروخانه اشتباهی هزینه زیاد ازمگرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.