۹ پاسخ

من سیدرال میدادم دکتر گفت آهنش کمه الان آویفر میدم ارزونتر هم هست آهنشم بیشتره

من یه هفته پیش گرفتم ۴۰۰ روزی یه سی سی میدم

من برای باز اول گرفتم و فکر کنم ۴۰۰ و خورده ، دیگه نمی‌گیرم چون نمیصرفه ، چون باید ۱۵ میلی گرم بدیم یعنی دو قطره چکون کامل

همسرم از چندتا داروخونه پرسیده میگن شده ۸۸۰🙄🙄

من تقریبا ۵۰۰ گرفتم همین هفته

۴۸۰ تومن

با بیمه حساب نمیشه اصلا

من ۴۰۰ و خورده ای گرفتم
آهن که مکمله هیچ بیمه ای تحت پوشش نداره

با بیمه حساب نمیشه ولی چرا انقد گرون؟؟ اشتباه کرده حتماااا . من چن بار رفتم داروخانه اشتباهی هزینه زیاد ازم‌گرفتن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️♥️♥️ ۱ سالگی
مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی