مامان هااین کفش هاقشنگه براپسرم؟

تصویر
۶ پاسخ

مشکی بگیر

آره نازه عزیزم مبارکش

اره عالیه اما ایکاش تابستونی میگرفتی

آره ...

آره خوبه من پارسال اول زمستون برا دخترم خریدم هنوز هم‌داره‌میپوشه دوامشون خوبه

قشنگه
مبارکه
ولی زود کثیف میکنن
قسمت جیر سخت تمیز میشه

سوال های مرتبط

مامان السانا مامان السانا ۳ سالگی