۶ پاسخ

این علنا بی ادبیه نباید باهاشون رفت و آمد کنید
شما الان یه خانواده ی جدا با همسرتون هستید
اونم باید بفهمه حدشو نگه داره به شوهرتون احترام بذاره وگرنه یه پیامدی داره
اگر خودش نمیفهمه به پدر مادرتون بگید که حدشو یادش بدن وگرنه بگید من زمانی میام خونتون که اینا نباشن
یا خونم دیگه نمیتونن بیان
تا یاد بگیره به همسرت احترام بذاره
تو خودت برعکسشو فکرکن چقد حس بدی بهت میده،الان شوهرتم همینه
هرکسی یه شانی داره

هی کم کم رفت و آمدتو کم کنی چون آرامش زندگیت از برادرت مهم تره خانواده الانت تا اخر باهاتن ینی شوهرتو بچه هات پس آرامش اونا آرامش توئه من کلا با دوری دوستی موافقم تا حرمتا نشکنن

قطع ارتباط فقط

قط رابطهه

سعی کن کلا ارتباط باهاش نداشته باشی فردا باعث میشه دلخوری بین خودتو شوهرت ایجاد کنه بخدا خدای نکرده قهرم کنی خوشحالی میکنه هیچ تازه ازخونه هم بیرونت میکنه این دنباله این کاری کنه تو باشوهرت دعوا کنید،تازه کنار ازاینا فردا یه بار باشوهرت هم خدای نکرده بحثی کنید بخدا میزنش تو سرت سعی کن زیاد نری خونه بابات اینا ک داداشت ببینی داداشت میبینی سرد برخورد کن وجدی باهاش حرف بزن و بگو نمیخوام بیایی خونم داری جلو شوهرم ابروم میبری بااین اخلاقت

تنها یکی از موارد که گفتی واس قطع ارتباط کافیه چ برسه.....

سوال های مرتبط