خانما علائم دندون در اوردن بچه هاتون چی بود؟

۳ پاسخ

بزاق دهان زیاد میشه
بی‌حال میشه
ممکنه تب و اسهال داشته باشه
هرچی به دستش بیاد می‌کشه روی لثه هاش
گاهی ممکنه بهانه گیر بشه

دخترمن اسهاله چن روزه نمیدونم از دندونه ازچیه

دختر من تب داره دو روزه نمی‌دونم برا دندون هست یا نه😑😑

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی