۳ پاسخ

تب رو هم حتما پیگیری کنید تب بی دلیل از عفونته

دختر من تب کرد ولی مشخص نشد واسه چه بود ولی هنوز دندونش در نیومده

نه

سوال های مرتبط

مامان قند مامان🐣♥️ مامان قند مامان🐣♥️ ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی