۸نیم.
5 ماه و نیم بود شروع شد پایان 6 در اومد دوتا پایین
7ماهگی
4 ماه و نیم
سه ماه و بیست روزگی جیک زد اولیش
پسر اولم ی سال که شد دراورد ولی این یکی احساس میکنم میخواد دربیاد چون ابدهنش خیلی میاد دستش تو دهنشه همش لب پایینشو میخوره مدفوعش ی خوره شل و خلط داره میشه یعنی الان دربیاد دندوتش؟؟
دختر من ۵۰ روزگی در آورد
یدونشم از موقع تولد داشت
والا دوروزه نیش زده
پسرم هشت ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.