۵ پاسخ

هر چی دیرتر در بیارن بهتره من دخترم یک سالگی در آورد همش دعا میکنم پسرمم یک سالگی به بعد در بیاره

سر پنج ماهگی نیش زد

دختر‌من تو ۳ ماهگی دراورد

۶ماه و ۲ هفته ی دونه دراورد ۷ ماهگی ی دونه

من تازه داره در میاد

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی