۴ پاسخ

بچه من ۶ ماهگی اولی رو و ۶/۵ دومی رو درآورد

فرنی این بهش نمیدی؟

الان چند هفته اس ک خوب شیر نمیخوره یعنی همش بخاطر دندون بوده.

سه ماهگی سه تا🥲🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی