بعد ازمایش گلوکوز سردرد خفیف داشتین شمام؟

۸ پاسخ

من تا ۲،۳روز سردرد بودم

سلام عزیزم منم امروز دادم سردرد شدید داشتم

منکه بعد ازمایش قشنگ مریض شدم کلا ایمنی بدنمو از دست دادم و به طرز وحشتناکی سرما خوردم

ن ولي بعدش تپش قلب داشتم

منم داشتم

سلام آزمایش گلوکوز رو از کدوم ماه انجام میدن

من نه خیلی اوکی بودم فقط بعدش کلی خوابیدم

طبیعیع بخاطر خون گیریع چندمرحله ی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری