در انتظار نوبت ازمایش گلوکوز😑

تصویر
۶ پاسخ

چطور بود🥺

واییی این آزمایش کوفتی برای من عذاب شده انقد که ازش میترسم

با آب خیلی سرد بخور حتما خودتو سرگرمی کن نفس عمیق بکش که بالا نیاری
من هنوز آزمایش ندادم 😵‍💫

با آب یخ قاطی کن بخور قابل تحمل تر میشه برات

من دیروز انجام دادم
همه رو بالا اوردم .
خوشمزه بود ولی نه اینکه باید. ناشتا بخوریم وگرم هم بود حالم بد شد 🫠

وای من تازه دادم دارم میمیرم حات تهوع سردرد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ونهم بارداری