مامانا این ازمایش گلوکوز اگر ندیم چی میشه؟

۷ پاسخ

مهمه عزیزم باید ببینی قندت دور چطوره اگه دور از جون بالا رفته رعایت کنی بخاطر آب دور جنین و عوامل دیگه

دکتر برای من گفت نیاز نیست و ندادم

واجبه باید انجام بدی

خدایی نکرده قند داشته باشی خطرناکه

دیابت بارداری داشته باشی مشخص نمیشه ودیابت بارداری هم باعث خفگی ویاخدای نکرده سقط جنین میشه

منم میخام بدونم

قند بارداری داشته باشی متوجه نمیشی و خطر داره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Delnia ★Dian مامان Delnia ★Dian ۱ ماهگی