اگه آزمایش گلوکز ندیم چی میشه خطر داره

۶ پاسخ

اگه نمیتونی اون پودرو بخوری به دکترت بگو برات دومرحله ای بنویسه یعنی یبار ناشتا خون بدی بعد صبحونه بخوری دوساعت بعد باز خون بدی و تمام منم گفتم اینجوری نوشت برام

آزمایش گلوکز برای اینه ببینن دیابت داری یا نه
من که آزمایشش ندادم چون قبل بارداریم دیابت داشتم قرص میخوردم

باید بدی ببینن درصد قند چقدر خدایی نکرده زیاد نباشه خطر داره

اگه خدایی نکرده دیابت داشته باشی و دارو نخوری خیلی خطرناکه و بارداری باعث میشه هورمون ها بهم بریزه چرا انجام ندی ؟
من تا قبل بارداری قندم بالای ۹۰نمیشد هیچ وقت ماه ۴آزمایش ساده دادم ۹۲بود دکتر گفت خوبه . ۲۷هفته دادم با گلوکز ناشتا ۱۰۱بود یه ساعت بعد گلوکز ۲۸۸بود اونم منی که نه برنج و نون زیاد میخورم نه شیرینی و نوشابه و بستنی اینا همش هوسی

اره عزیزم دیابت بارداری پنهانه و فقط با آزمایش مشخص میشه، اگر خدایی نکرده مشکلی داشته باشی زودتر جلوشو بگیری

منم فرداقراره برم بدم.ازالان استرس گرفتم😐

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد