بهترین تایمش ۲۴ تا ۲۸ هفته ست، چون توی این تایم بدن مقاومت به انسولین نشون میده که اگه داشته باشی باید سریع درمانو شروع کنی
هیچی اگه خایی نکرده قند داشته باشی دیر متوجه میشی
دیره ۲۴تا ۲۸ هفته تایمش
ممکنه قند داشته باشی دیر متوجه شی
هر چه زودتر متوجه بشی بهتره راحت تر کنترل میشه
تا ۲۸ هفته وقت داره
منکه شرایط جور نبود مجبور شدم ۳۰ هفته انجام دادم
منم سوالمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.