اگه ازمایش قند یا همون گلوکز و ۳۰ هفته انجام بدم چی میشه ؟

۶ پاسخ

بهترین تایمش ۲۴ تا ۲۸ هفته ست، چون توی این تایم بدن مقاومت به انسولین نشون میده که اگه داشته باشی باید سریع درمانو شروع کنی

هیچی اگه خایی نکرده قند داشته باشی دیر متوجه میشی

دیره ۲۴تا ۲۸ هفته تایمش
ممکنه قند داشته باشی دیر متوجه شی
هر چه زودتر متوجه بشی بهتره راحت تر کنترل میشه

تا ۲۸ هفته وقت داره

منکه شرایط جور نبود مجبور شدم ۳۰ هفته انجام دادم

منم سوالمه

سوال های مرتبط

مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد