خانما ازمایش قند بارداری یا همون پودر گلوکز هفته چندمه؟

۵ پاسخ

بین ۲۴ تا ۲۸ هفته

من 23 هفته انجام دادم ..مشکل قندم نداشتم ولی برام زود نوشت چون وزنم سریع رفته بالا

دکتر به من گفت ۲۷ هفته برات مینویسم انجام بده

۲۶هفته به بعد

۲۶هفته من رفتم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری