۹ پاسخ

مال من ۲۰۰شد ولی بهداشت رایگانه

۷۰۰ خورده ای شد برا من ازمایشگاه شخصی هم بود

من آزاد 170 😅

برا من رایگان شد
از طرف بهداشت رفتم ازمایشگاه رایگان شد

من بهداشت دادم رایگان

سلام از چند هفته میشه رفت؟!

من با بیمم شد 43 تمن

نه عزیزم با بیمه هم میشه
بستگی داره چ ازمایشگاهی بری ک بیمه شما رو داشته باشه یا نه

همون700 800

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد