آقا اگ آزمایش گلوکز ندیم چی میشه ؟ 😐

۱۱ پاسخ

پس من چی بگم که این آزمایش لعنتی رو در طول بارداری ۴ بار دادم . از هفته ۲۵ هر ۴ هفته یکبار

اجباریه سر دختر اولم فقط ازم خون گرفتن شربت ندادن گفتن صلاح دکترا این بوده سر دومی گفت تحمل گلوکز یعنی شربت نمی‌دونم چرا

سوال منم هس

استرس نداشته باش منم میترسیدم ولی اونطوری که میگفتن نبود برا من راحت بود

من دکترم گف نباید بدم

من حالم بد میشه شیرینی بخورم، دکترم‌ بهم‌ گفت‌ نیاز نیست حتما آزمایش‌گلوکز بدی، قند ناشتا و ‌دو‌ ساعته دادم

اصلا سخت نیست
وقتی جای خنک بشینی روی صندلی بخوری و تکون نخوری اذیت نمیشی
میخوای آب بریزی داخلش از آب و یخ استفاده کن
خیلی توی بالا نیاوردنت تاثیر داره

من ندادم هنوز دکترمم ننوشت برام 🤷🏻‍♀️

برو به دکترت بگو اون ازمایش دوساعت بعد صبحونه رو برات بنویسه اونو انجام بده

اگه خدای نکرده قند داشته باشی متوجع نمیشی

متاسفانه باید بدی🥲تو پرونده باید باشه

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان Delnia ★Dian مامان Delnia ★Dian ۱ ماهگی