خیلی آزمایش مهمیه با جون بچتون بازی نکنید
چرا بخاطر شربت؟
من سر هر دوتا بچه هام ندادم
سر این بچهمم نمیدم
عزیزم درخواست میدی
نهههه از هرچی آزمایش تالا دادی مهم تره
من ندادم، به خاطر اون شربتی که باید بخوریم🤭
دکتر برام دو مرحله ای نوشت، دو ساعت بعد از صبحانه، دو ساعت بعد از ناهار آزمایش بدم.
خب چطور میخوای بفهمی وضعیت قندت چیه به نظر من بدی بهتره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.