خانما امکانش هست آزمایش گلوكز رو ندیم؟

۸ پاسخ

خیلی آزمایش مهمیه با جون بچتون بازی نکنید

چرا بخاطر شربت؟

من سر هر دوتا بچه هام ندادم
سر این بچهمم نمیدم

عزیزم درخواست میدی

نهههه از هرچی آزمایش تالا دادی مهم تره

من ندادم، به خاطر اون شربتی که باید بخوریم🤭

دکتر برام دو مرحله ای نوشت، دو ساعت بعد از صبحانه، دو ساعت بعد از ناهار آزمایش بدم.

خب چطور میخوای بفهمی وضعیت قندت چیه به نظر من بدی بهتره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری