سلام این آزمایش گلوکوز چجوریه برا هفته ۲۶ که هست میشه بگین

۵ پاسخ

۸تا۱۰ساعت باید ناشتا باشی.صبح اول ازت خون میگیرن بعد شربت میدن.یساعت بعد دوباره خون میگیرن.بعد یکساعت بعدش بازم خون میگیرن.فقط میتونی اب بخوری ازمایش ادرارم داره

اگه ویارت سمت ترشی و شور یکم برات سخت میشه چون خیلی شیرینه بعثی ها معدشون نمیگیره نگران هم نباش آزمایش ادرار با خون ناشتا میگیرن ازت بعد هر یک ساعت تایم میگیری میری خون میدی ولی بع نظرم بعد آزمایش که تمم شد بالا بیار چون پدر معدتو در میاره

اصلا اونجوری که توی گهواره میگن و گندش کردن سخت نیست

من الان درحال انجامشم...ازدیشب ۷غروب ناشتا بودم ...۷:۳۰صبح ازم خون گرفت +ادرار و شربت گلوکز رو داد خوردم....بعداز یکساعت ساعت۸:۳۰ اینا رفتم دومین نمونه خون رو دادم ...الانم دارم میرم سومین نمونه خون رو بدم و تمام...
سخت نیست نگران نباش.

تاپیکموبخون

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی