میشه آزمایش قند ندیم ؟

۱۷ پاسخ

نه نمیشه مهم ترین آزمایشه

من سر بارداری اول ندادم فقط قند ناشتا دادم ولی سر سلنا دادم

من بدون گلوكز دادم

اگه منظورت همون خوردن و تحمل گلوگز ب دکترت بگو ک‌حالت بد میشه و تحملش برات سخت برات سه وقت میگیرن ( ناشتا ؛ بعد صبحانه و بعد ناهار ) من چون دیابت بارداری گرفتم برام اینجوری نوشته بود

اخه مهمه

من ک مطمعن بودم مشکلی حداقل تو این زمینه ندارم گفتم الکی دارم میدم اما متاسفانه کارم ب دوبار ازمایش کشید چون بالاس قندم☹😁

یک مرحله ای دیگه گلوکز خوردن نداره فقط باید ۸_۱۰ ساعت ناشتا باشی

اگه مشکلت با گلوکز خوردنه که مشکل منم بود😁 دکترم سر بارداری اولم گفت اگه تو خانواده سابقه دیابت ندارین، آزمایش قند چند مرحله ای نده. همون قند ناشتا FBS یک مرحله ای کافیه

دکتر من گفت اگر سابقه قند تو فامیل داری باید بدی حتما ازمایش تحمل گلوکز رو

من سر بارداري اولم دكترم گفت نيازي نيس
خودت تو خونه چك كن قندتو
ناشتا و بعد از خوردن شيريني جات

نه

من دکترم اون آزمایش ک باید شربت خورد رو برام ننوشت
فقط قند ناشتا و قند بعد صبحانه رو دادم و تمام

عزیزم باید بفهمی قندت بالا یا نه
وگرنه برای خودت وجنین ضرر داره

نه عزیزم بدی بهتره

کاش میشد منم بایدابنهفته برم

باید انجام بدی گلم چون خدایی نکرده قند داشته باشی به خودت و جنین ضرر میزنه البته قند بار داری شاید الان بگی قند ندارم نمیرم ولی ممکنه آدم قند بار داری بگیره و اصلا متوجه نشه

کاش میشد

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها 💕 مامان دوقلو ها 💕 ۵ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد