ازمایش قند ندیم چی میشه ؟من قند ناشتام ۹۲ بود خوبه یا بد

۱۱ پاسخ

اینجا هیچی نپرس استرس میدن فقط

دیگه دکتر میگه باید ازمایش بدی یعنی واجبه دیگه

گلم این آزمایش واجبه.تست تحمل گلوگز هستش

آزمایش قند همون گلوکزه؟
یکیم تو چند هفته میدن

بده بهتره اگر لب مرز هم باشه بهت رژیم میده

جزو ازمایشات مهمه عزیزم

کی 92 بوده؟

من دکترم گفت نمیخواد بدی و ندادم

نرماله عزیزم نیازی به ازمایش نیس البته دکترتم باید تشخیص بده

مهمه

من قبل ازمایش خودم گرفتم ۹۹ بود همون روز هم ازمایش قند ناشتا داشتم ازمایشگاه۸۹ فک کنم یه ۱۰تا از تست خانگی پایین تر باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۰ ماهگی
مامان Delnia ★Dian مامان Delnia ★Dian ۱ ماهگی