اینجا هیچی نپرس استرس میدن فقط
دیگه دکتر میگه باید ازمایش بدی یعنی واجبه دیگه
گلم این آزمایش واجبه.تست تحمل گلوگز هستش
آزمایش قند همون گلوکزه؟
یکیم تو چند هفته میدن
بده بهتره اگر لب مرز هم باشه بهت رژیم میده
جزو ازمایشات مهمه عزیزم
کی 92 بوده؟
من دکترم گفت نمیخواد بدی و ندادم
نرماله عزیزم نیازی به ازمایش نیس البته دکترتم باید تشخیص بده
مهمه
من قبل ازمایش خودم گرفتم ۹۹ بود همون روز هم ازمایش قند ناشتا داشتم ازمایشگاه۸۹ فک کنم یه ۱۰تا از تست خانگی پایین تر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.