دوستان ۸ساعت ناشتایی واسه ازمایش گلوکوز کافیه؟؟؟

۶ پاسخ

ازمایشگاه به من گفتن از ۱۲ شب چیزی نخور

اره عزیزم

۸ تا ۱۲ ساعت حالا تو ۱۰ ساعت باش

منم فردا آزمایش تحمل گلوکز دارم فردا
امیدوارم حالم بد نشه فردا
قراره تنها برم

بعد شام دیگه چیزی نخوری کافیه

اره۸تا۱۰ساعت بسه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته سی‌ام بارداری