فردا میرم آزمایش گلوکز، 8 ساعت ناشتایی کافیه؟

۵ پاسخ

آزمایشگاه میگه ۱۰ تا ۱۲ ساعت

آره خوبه فقط بعدش فوری دراز بکش زیاد راه نرو که حالت بد بشه مثل من

بله 8 تا 10 ساعت

آزمایش راحتیه. بعد از خوردن پودر یکم اب بخوری دیگه حالت تهوع نمیگیری

اره کافیه

فردا جمعس بازن؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری