سلام خانما ازمایش گلوکز چند ساعت ناشتایی داره؟

۷ پاسخ

محکم و بادوام به قیمت عمده ♥️🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

برای آزمایش دکترم گفت از دوازده شب ناشتا باش

شب تا ساعت 10میتونی بخوری ولی از ده به بعد هیچی نخور صبح هم ناشتا بروو هم ادرار داره هم خون گیری

۸ الی ده ساعت

۸ ساعت

از شب ۸ ساعت ناشتا باید باشی
بعدشم صبحشم از ساعت ۸ تا ۱۰ برا من که اینجوری بود

بعضیا چهار ساعت بعضیا دوساعت

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی