سلام مامان
آزمایش گلوکز رو چند هفته باید بدیم؟ واینکه ناشتایی داره؟

۴ پاسخ

۲۴تا۲۸ هفتگی
باید ۸تا۱۰ ساعت ناشتا باشی

من دکترم گفت هفته ۲۴ یا ۲۵ برو

من هفته ۲۴ بود رفتم
اره باید ناشتا باشی

۲۴تا ۲۸هفته اوکی عزیزم.بله ۱۰تا ۸ساعت ناشتایی من ساعت ده غذا خوردم اولین خون دهیم ساعت ۸صبح بود تا ده تموم شد

سوال های مرتبط

مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری