۴ پاسخ

کلا سه بار خون گرفتن از من.یه بار ناشتا. یه بار یه ساعت بعداز خوردن گلوکز یه بارم یه ساعت بعدش یعنی دوساعت بعد از خوردن گلوکز،همین سه تا

اب مجازه بخوری اب یخ کم کم بخور

نه بابا کلان ۲ بار ازت خون میگیرن

اگه دنبال لباس نوزادی هستی
هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری