۶ پاسخ

چرا ۴ بار
همه همینطور
باید ۴ بار خون بدن

یه چیز قوی بخور استراحت کن

کم‌خونی پس؟

من دومرحله ای دادم حالم اولش خوب یود ولی رفتم خونه حالم بد شد تا شب

منم تا شب سردرد بودم نسکافه خوردم ول کرد

منم همینجوری بودم کلا حس می کردم بدنم بی حسه دستام خشکه بعدش چیز مقوی بخور استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری