چرا ۴ بار
همه همینطور
باید ۴ بار خون بدن
یه چیز قوی بخور استراحت کن
کمخونی پس؟
من دومرحله ای دادم حالم اولش خوب یود ولی رفتم خونه حالم بد شد تا شب
منم تا شب سردرد بودم نسکافه خوردم ول کرد
منم همینجوری بودم کلا حس می کردم بدنم بی حسه دستام خشکه بعدش چیز مقوی بخور استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.