خانما من بخاطر دیسک کمرم سزارین میشم.بنظر شما بیهوشی کامل یا بیحسی؟

۱۶ پاسخ

میگم چطوری با دیسک سزارین میشی؟
خفیفه؟

بنظرم بی هوش شو بهتره
عوارض بی حسی از کمر زیاده

منم خیلی دو دل هستم سر این ک بی هوشی کامل بگیرم یا از کمر ب پایین بی حس بشم

با ارتوپدت مشورت کن
چون بیحسی رو تو کمر میزنن شاید برات خوب نباشه

بی حسی برای من خیلی ترسناکه عزیزم بیهوشی رو ترجیح میدم واقعا

بی ی حسی تا ابرا خانما رو ببینی خیلی حس خوبیه بخدا از دستش نده

منم دیسک دارم دوبار بی حسی انجام دادم بدتر شدم اینبار میخام بیهوشی انتخاب کنم ولی میگن از همون ریکاوری درد میاد سراغت میترسم آخه دفعه های قبلی بی بیحسی دردی نداشتم

میگن بیهوشی کامل خوب نیست عوارض زیادی داره اما برای دیسک کمر حتما سزارین میکنن چون طبیعی سخته بدنت میکشه و باز میشه ممکنه به دیسک کمرت فشار بیاره و اسیب ببینه

منم دیسک دارم ولی دوس دارم دوباره زایمان طبیعی داشته باشم🥲

منم دیسک دارم خفیف واسه همین میرم سزارین نمی تونم به طبیعی فکر کنم

دیسک داشته باشی سزارین میکنن؟

بی خسی عزیزم بیهوش نمیکنن

من از دوتاشم میترسم والا

بی‌حسی بهتره ک

بیهوشییی

من از بی حسی میترسم ولی بعدش تا چند ساعت درد نداری

سوال های مرتبط