میگه اب بابا مامان دده داداش عمو اقا مرگ بر عمه به به
شاید ۱۵ تا اینا
ماما بابا
دَردَر
به به
ابو
هاپو
حیدر
نونو
نی نی
علی
جوجو
دایی
عمه
حموم
عمو
شیر
پیش پیش
بقیش یادم رفته
پسر منک زیاد حرف میزنخ کافیه یه بار کلمه رو بگی سریع تکرار میکنه... ولی همونایی ک پسرت میگه کفایت میکنه.. عزیزم
پسر من فقط میگه مامان بابا و به هر اتفاقی میگه اَه
پسر منم همینه
پسرمن که هیچی نمیگه فقط جیغ
دختر منم همینه حرکات عالیه کلمات افتضاح
در حد ماما بابا دد به به ابه
پسر من یه مدت کلمات بیشتری رو میگفت
الان کمتر میگه ولی واضح تر
بابا
به به
دَدَ
عِش(یعنی عشق)
اُو(یعنی آب)
علی(برادرزادم)
آجی(اون یکی برادرزادم)
دادا(دایی)
باجو(باباجون)
یک دو سه(البته نه به وضوح میگه یه دو دِ)
ماما بابا دده به به اجی تاب تاب بای بای رفت برو آبو عمه دایی اینارو میگه با صدای حیوونا اینا.نگراان نباش بچه خواهرشوهرم ۲ سالشه کمتر اینا میگه تازه
خوبه دیگه تا۱۸ماهگی سه تا کلمه معنادار بتونن بگن خوبه
دختر من همینا رو هم نمیگه
پسر منم همینه
پسر منم کم میگه
مامان
بابا
دادا
د د
الله
نه
عه
پسر منم همینا رو میگه.. بعلاوه اینک ی چیزیو خراب میکنه بعد میگه در 😂😂😂ینی در اومد
اینم بگم ک کتاب و اینا براش خبلی میخونم ولی علاقه نداره پامیشه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.